Klantenservice

Wij staan altijd klaar om uw vragen per telefoon of per e-mail te beantwoorden. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 - 16.30 uur.

Bestellen en verzenden

Bestel- en verzendwijze

U kunt telefonisch bestellen, via onze webshop of via de mail, hiervan krijgt u een orderbevestiging via de mail. Wij verzenden uw bestelling z.s.m. met DHL, ook hiervan krijgt u een verzendbevestiging via de mail. Dit is een verzendbevestiging met een Trac; Trace barcode/nummer en een link, hiermee kunt u uw zending online volgen. Als ontvanger heeft u alleen maar die barcode nodig en uw eigen postcode om de status van uw pakket te weten te komen.

Betalingswijze

Via de webshop kunt u altijd zelf kiezen of u per iDEAL, Mastercard of Visa. Als Internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Een factuur of pakbon wordt altijd bijgesloten in het pakket.

Bevestigingsmail

Als u niet binnen enkele seconden na de bestelling via de webshop een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan:

- uw provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox,

- u heeft bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in uw e-mailadres.

Mocht u geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op.

Levertijden

Bestelt u producten op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag vóór 15.00 uur, dan worden ze nog dezelfde dag verstuurd. DHL levert het pakket in de meeste gevallen de volgende dag bij u af. Bestellingen die op donderdag ná 15.00 uur, vrijdag, zaterdag en zondag gedaan zijn, worden binnen twee werkdagen erna verzonden.

Verzendkosten

Voor bestellingen onder de € 50,- (incl. BTW) rekenen wij € 7,95 verzendkosten. Boven dit bedrag is de verzending franco. Wij hanteren geen minimum orderbedrag, u mag ook 1 product bestellen. Past het in een envelop, dan betaalt u € 2,95 aan verzendkosten.

Klacht melden

Wij doen uiteraard ons uiterste best om u snel en goed van dienst te kunnen zijn. Heeft u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk aan ons te melden. U kunt ons meteen bellen of een e-mail sturen via het contactformulier. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het ordernummer, klantnummer en de aankoopdatum, en u krijgt z.s.m. antwoord over de afhandeling van uw klacht.

Online bestellen

Via de webshop bestellen heeft vele voordelen ten opzichte van bellen of mailen. Het is snel, duidelijk, gemakkelijk, veilig, u kunt meteen betalen als u dat wilt en het kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week! De webshop toont alle producten aan de hand van een foto met een zo volledig mogelijke beschrijving en veelal ook nog met een gebruiksaanwijzing en ingrediëntenlijst erbij.

Openingstijden

Van maandag t/m vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 9.00 - 16.30 uur. Gedurende deze kantooruren zijn wij altijd telefonisch bereikbaar voor al uw vragen.

Retourneren & Ruilen

Bel of mail ons vóór u iets wilt ruilen of retour wilt zenden. In overleg met u beslissen we of u het product zelf retour gaat zenden naar SKINSO Paramedisch Centrum voor Huidtherapie of dat wij opdracht geven aan DHL om het retour te halen, zodat wij de verzendkosten voor onze rekening nemen. DHL komt dan op de met u afgesproken dag langs. U kunt het product in een gesloten doos mét vulling doen, zodat het product niet beschadigt tijdens het retour zenden. Wij mailen u een adressticker die u op de doos mag plakken. Let op: alléén wanneer het product onbeschadigd is geretourneerd, kunnen wij u een creditnota sturen.